W ramach cateringu dietetycznego Party Food Diet działa program lojalnościowy. Opcja ta jest włączona automatycznie na każdym koncie klienckim, dzięki czemu każda akcja zrealizowana w naszym cateringu, zamienia się w punkty lojalnościowe. Zebrane bonusy można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu, a dzięki temu zmniejszyć wysokość rachunku za zamówienie.
Jak naliczane są punkty lojalnościowe?
Punkty naliczane są za:
- rejestrację w PartyFood Diet;
- zamówienia własne;
- oceny posiłków i cateringu;
- polecenia naszej firmy znajomym.

Klienci zdobywają punkty za konkretne czynności
Akcja | Punkty | Wartość punktów |
Każde 50 zł wydane na zamówienie w panelu Klienta | + 50 | 0,5 zł |
Każde 50 zł wydane na pierwsze zamówienie polecanej osoby | + 100 | 1 zł |
Rejestracja w panelu bez oznaczenia zgód marketingowych | + 500 | 5 zł |
Rejestracja w panelu z oznaczeniem zgód marketingowych | + 1000 | 10 zł |
Ocena posiłku | + 10 | 0,1 zł |
Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków | + 100 | 1 zł |
Wymiana posiłku | – 100 | – 1 zł |
Zasady programu lojalnościowego PartyFood Diet
Poniżej załączamy kilka ważnych zasad dotyczących programu lojalnościowego.
- Program lojalnościowy nie łączy się z zamówieniami testowymi. Punkty są przyznawane wyłącznie za “pełne” zamówienia.
- Klienci mogą zapraszać swoich znajomych do Waszego cateringu, generując kod polecający (niełączący się z innymi zniżkami) i jeśli ktoś z tych znajomych zamówi, klienci dostają punkty.
- Klienci mogą doładowywać sobie punkty podobnie jak karty pre-paid.
- Klienci mogą wykorzystywać zebrane punkty i zamieniać je na zniżki na kolejne zamówienie.