Menu

Różnorodne i zdrowe menu

Dostarczamy posiłki prosto pod Twoje drzwi! Przez 7 dni w tygodniu możesz cieszyć się 5 zdrowymi i smacznymi daniami. W każdym z nich znajdziesz świeże produkty najwyższej jakości. Stawiamy na różnorodność i składniki premium, nasze potrawy są doprawione i smakują tak, jak w dobrej restauracji. Zaskoczymy Cię nowoczesną odsłoną tradycyjnych dań i przedstawimy potrawy z całego świata. W każdym tygodniu zmieniamy menu tak, by nie było monotonne, a dania zachwycały Cię wyjątkowym smakiem. Poniżej sprawdzisz menu na przyszły tydzień.

Menu dieta standard (24-30.05)

Poniedziałek 24.05

Śniadanie: Jaglany crème brûlée

II śniadanie: Krem z pieczonych batatów

Obiad: Udko z kurczaka z warzywami, ziemniaki z koperkiem, surówka z marchwi

Podwieczorek: Koktajl z mango, bananem i wiórkami kokosowymi

Kolacja: Sałatka z jaśminowego ryżu, kurczaka i prażonego sezamu

Wtorek 25.05

Śniadanie: Chleb żytni razowy z serkiem naturalnym i kiełbasą krakowską z sałatą i ogórkiem, Sos 1000 wysp

II śniadanie: Krem z marchewki z grzankami

Obiad: Gołąbki z mięsem i kaszą gryczaną

Podwieczorek: Ciasto bananowe z truskawkami

Kolacja: Placki z ciecierzycy, Sos tzatziki

Środa 26.05

Śniadanie: Kokosowe placuszki z musem malinowym

II śniadanie: Chleb żytni razowy, Pasta jajeczna z marynowanym ogórkiem

Obiad: Spaghetti bolognese

Podwieczorek: Owocowe smoothie z cynamonem

Kolacja: Grillowane warzywa z kurczakiem, serem feta i migdałami

Czwartek 27.05

Śniadanie: Meksykańskie śniadanie quesadilla z grillowanymi warzywami i kurczakiem

II śniadanie: Dietetyczne ciasteczka owsiane

Obiad: Drobiowe kotlety z kalafiorem, aromatyczne pieczone ziemniaki i mizeria

Podwieczorek: Zupa jarzynowa

Kolacja: Warzywne medaliony z sosem jogurtowo-ziołowym

Piątek 28.05

Śniadanie: Chrupkie pieczywo z pastą z łososia i awokado z rzodkiewkami

II śniadanie: Jogurtowy pudding chia

Obiad: Makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem i serem gorgonzola

Podwieczorek: Sałatka owocowa z płatkami migdałów

Kolacja: Sałatka gyros z kurczakiem i chrupiącymi krakersami

Sobota 29.05

Śniadanie: Owsianka z jabłkiem, żurawiną i cynamonem

II śniadanie: Krem z brokułów i szpinaku z prażonymi płatkami migdałowymi i grzankami

Obiad: Gulasz wołowy z kaszą bulgur i gotowanym kalafiorem

Podwieczorek: Ciasto orkiszowe z orzechami

Kolacja: Kasza jaglana z cukinią i serem feta

Niedziela 30.05

Śniadanie: Serek wiejski z pomidorami i szczypiorkiem, chleb żytni razowy

II śniadanie: Ciasto bakaliowe

Obiad: Schab w sosie koperkowym z ziemniakami z koperkiem i surówką z białej kapusty

Podwieczorek: Smoothie jabłkowo-gruszkowe z nutą korzenną

Kolacja: Placki kukurydziane z sosem tzatziki, rukola i cząstki pomidora