Menu

Różnorodne i zdrowe menu

Dostarczamy posiłki prosto pod Twoje drzwi! Przez 7 dni w tygodniu możesz cieszyć się 5 zdrowymi i smacznymi daniami. W każdym z nich znajdziesz świeże produkty najwyższej jakości. Stawiamy na różnorodność i składniki premium, nasze potrawy są doprawione i smakują tak, jak w dobrej restauracji. Zaskoczymy Cię nowoczesną odsłoną tradycyjnych dań i przedstawimy potrawy z całego świata. W każdym tygodniu zmieniamy menu tak, by nie było monotonne, a dania zachwycały Cię wyjątkowym smakiem. Poniżej sprawdzisz menu na przyszły tydzień.

Przykładowe menu

Poniedziałek

Śniadanie: Placki jaglano-bananowe z jogurtem i brzoskwiniami

II śniadanie: Zupa kalafiorowa z serem pleśniowym

Obiad: Gulasz warzywny z serem halloumi i owsianą kaszą

Podwieczorek: Jogurtowy koktajl z mango i owsianką

Kolacja: Sałatka Meksykańska z fasolą i kurczakiem, z kolendrowym dressingiem

Wtorek

Śniadanie: Omlet ze świeżymi ziołami i pomidorkami koktajlowymi

II śniadanie: Mini pizze z cukinii z prawdziwym sosem pomidorowym, mozzarellą i salami

Obiad: Kurczak satay z orzechowym sosem i sałatką z pomidorków, rzodkiewek i ogórków

Podwieczorek: Ciasto bananowe z orzechami włoskimi

Kolacja: Chleb żytni z hummusem i pomidorkami koktajlowymi

Środa

Śniadanie: Komosianka z jogurtem greckim i owocami

II śniadanie: Ciasteczka z płatkami owsianymi i orzechami

Obiad: Tajski makaron curry z warzywami, groszkiem strączkowym kolendrą

Podwieczorek: Truskawkowy koktajl z płatkami migdałowymi

Kolacja: Placki z ciecierzycy z sosem tzatziki

Czwartek

Śniadanie: Chleb żytni z pastą z białego sera i buraków, pomidorki koktajlowe

II śniadanie: Bananowy chia pudding z kakao i owocem granatu

Obiad: Szaszłyki z warzywami. kurczakiem i ananasem doprawione curry podawane z aromatycznym żółtym ryżem

Podwieczorek: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

Kolacja: Carpaccio z buraków i mozzarelli z pumperniklem

Piątek

Śniadanie: Kasza jaglana z wiórkami kokosowymi startym jabłkiem i mlekiem

II śniadanie: Aromatyczna zupa cytrynowa z kurczakiem i ryżem jaśminowym

Obiad: Łosoś pieczony w syropie klonowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty kwaszonej

Podwieczorek: Koktajl grejpfrutowy z ananasem

Kolacja: Makaronowa sałatka z pomidorami i serem pleśniowym

Sobota

Śniadanie: Owsianka z nasionami chia i musem truskawkowym

II śniadanie: Sałatka Cezar z kurczakiem

Obiad: Duszone udko z kurczaka z marchewką podawane z pieczonymi batatami

Podwieczorek: Koktajl na mleku ryżowym z bananem, owocami leśnymi i miodem

Kolacja: Sałatka z rukoli pomidorków koktajlowych z serem feta i kurczakiem

Niedziela

Śniadanie: Naleśniki z prażonymi jabłkami

II śniadanie: Ananas z jogurtem piernikowym

Obiad: Polędwiczki wieprzowe z cydrem i karmelizowanymi jabłkami oraz pieczonymi ziemniakami

Podwieczorek: Placki serowe z jabłkami, cynamonem i rodzynkami

Kolacja: Sałatka z jajkiem i warzywami podawana z pieczywem


Poniedziałek

Śniadanie: Owsianka chia, podawana z jogurtem naturalnym wymieszanym z syropem klonowym i owocami

II śniadanie: Pikantna zupa z soczewicy z fasolką szparagową

Obiad: Chilli con carne z wołowiny podawane z aromatycznym brązowym ryżem

Podwieczorek: Koktajl melonowy z truskawkami i migdałami

Kolacja: Sałatka z makaronem gryczanym, fetą, pomidorami i ciecierzycą

Wtorek

Śniadanie: Chleb żytni z pastą z czerwonej fasoli i ogórkami małosolnymi

II śniadanie: Zupa krem z zielonego groszku

Obiad: Pełnoziarnisty makaron z sosem z pomidorowym z cukinią i piersią kurczaka

Podwieczorek: Kokosowe pieczone ciasteczka z ksylitolem

Kolacja: Sałatka z pieczonym łososiem i jajkiem na twardo

Środa

Śniadanie: Kasza manna na mleku z musem z truskawek

II śniadanie: Koktajl na kefirze z brzoskwinią, daktylami i bananem

Obiad: Potrawka warzywna z fasolką szparagową i soczewicą z sosem oraz kaszą gryczaną

Podwieczorek: Domowa granola z jogurtem naturalnym

Kolacja: Sałatka nicejska z tuńczykiem i jakiem

Czwartek

Śniadanie: Omlet ze szpinakiem i serem feta

II śniadanie: Zupa krem z brokułów ciecierzycą i parmezanem

Obiad: Indyjski butter chicken z brązowym ryżem

Podwieczorek: Banany w sosie czekoladowym z prażonym sezamem

Kolacja: Naleśniki gryczane z truskawkami, jogurtem greckim i syropem klonowym

Piątek

Śniadanie: Placuszki owsiane z orzechami, polane jogurtem z syropem klonowym

II śniadanie: Flaczki z boczniaków z grillowaną bagietką z parmezanem i oliwą

Obiad: Padthai z krewetkami i warzywami

Podwieczorek: Koktajl z masłem orzechowym i bananem

Kolacja: Sałatka Caprese ze szpinakiem

Sobota

Śniadanie: Kasza jaglana z wiórkami kokosowymi startym jabłkiem na mleku ryżowym

II śniadanie: Chleb żytni z pastą z czerwonej soczewicy z suszonymi pomidorami i ogórkiem małosolnym

Obiad: Gulasz z indyka z fasolką szparagową i kaszą jęczmienną pęczak

Podwieczorek: Kanapka z serkiem kozim, oliwkami i bazylią

Kolacja: Naleśniki ze szpinakiem, pomidorkami, fetą i dojrzewającą szynką

Niedziela

Śniadanie: Chleb żytni z twarożkiem z rzodkiewką, szczypiorkiem i pomidorkami

II śniadanie: Koktajl fioletowy z jagodami i morelami

Obiad: Fajita z kurczakiem w marynacie z tabasco chipotle, paprykami i bakłażanem

Podwieczorek: Bakłażanowe roladki z kaszą jaglaną, z suszonymi pomidorami i drobnymi

Kolacja: Zapiekanka z pełnoziarnistym makaronem, brokułem i pomidorkami